Courses
Time
6.2.2025 - 6.2.2025
Price
209.00 €
Enroll
Course information
SubjectCustomer Service Last enrollment date
22.1.2025 Contents
Tämä koulutus auttaa nostamaan asiakaspalvelun uudelle huipputasolle. Ansaitse Asiakkaan Arvostus -koulutus auttaa löytämään omat asiakaspalveluosaamisen vahvuudet sekä oivaltamaan, miten palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla.
Kenelle?
● Jokaiselle, joka työskentelee myynnin ja asiakaspalvelun tehtävissä
● Heille, jotka työskentelevät asiakaspalvelun tehtävissä ja haluavat vahvistaa
asiakaspalvelutaitojaan
● Niin uusille työntekijöille kuin konkareille
Sisältö
Ansaitse Asiakkaan Arvostus -koulutus on suunniteltu herättämään, innostamaan ja aktivoimaan jokainen osallistuja palvelemaan asiakasta erinomaisella tavalla. Koulutuksessa syvennymme tunnekokemuksen merkitykseen ja huomaamme, miten arvot ja itsetuntemus vaikuttavat aktiivisessa asiakaspalvelussa. Koulutuksessa käydään läpi erilaisia vuorovaikutustilanteita ja saadaan työkaluja myös haastavien asiakaspalvelutilanteiden ja reklamaatioiden hoitamiseen, Koulutuksessa käydään läpi konkreettisesti, miten asiakkaita palvellaan mahdollisimman laadukkaasti ja parhaalla mahdollisella tavalla.
Koulutuksen päätteeksi osallistujat ymmärtävät, että erinomaisuus on perusta asiakkaan odotusten ylittämiselle ja miten jokainen on työpaikkansa elävä käyntikortti Nämä taidot näkyvät lopulta myös
asiakaskokemuksessa.
Koulutuksen tavoitteet
● Herätellä, innostaa ja aktivoida jokainen ottamaan vastuu asiakkaan palvelemisesta
● Oivaltaa tunnekokemuksen merkitys asiakaspalvelussa
● Huomata arvojen vaikutus aktiivisessa asiakaspalvelussa
● Tunnistaa minkälaista fiilistä ja energiaa jokainen tuo työyhteisöön
● Oivaltaa ainutlaatuisuuden ja yllätyksellisyyden merkitys
● Varmistaa, miten jättää positiivinen muistijälki palvelutilanteessa
● Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää, miten erinomaisuus on lähtökohta asiakkaan
odotusten ylittämiselle
Kouluttaja
Sydämen Nosteen kouluttaja Anne Suikkosella on pitkä lähes 20v kokemus kouluttamisesta ja valmentamisesta, ja hänellä on myös työnohjaaja STOry pätevyys. Annen on kokemusta todella monelta toimialalta sekä esihenkilöiden että työntekijöiden kouluttamisesta mm. mielenterveys- ja päihdetyön aloilta, vanhus- , keva- ja sosiaalipuolelta, varhaiskasvatuksesta sekä kaupalliselta puolelta. Annen koulutukset saavat jatkuvasti paljon kiitosta läsnäolosta ja aidosta ymmärryksestä, ja koulutuksen keinoin Anne auttaa kaikkia, jotka haluavat kehittyä omassa työssään.
Tässä muutamia Annen saamia koulutuspalautteita:
● Hyvä osallistava koulutus. Oli kiva kun sai miettiä ja osallistua. Kouluttaja innostava ja positiivinen ja se tarttuu. Kiitos!
● Rento meininki, positiivinen ja iloinen esitys, huumori rentoutti ja teki kiinnostavaksi. Konkreettiset esimerkit helpotti sisäistämään
● Hyvä ettei pelkästään luentoa vaan saamme itse osallistua. Hyvä konsepti!
Ajankohta
6.2.2025 klo 12.30 - 15.30
Paikka
Koulutus järjestetään etänä Zoomin välityksellä
Maksut
209 €
Voit maksaa maksun verkkomaksuna ilmoittautumisen jälkeen. Jos haluat suorittaa maksun erissä tai jos laskun maksaja on muu kuin osallistuja, esimerkiksi yritys tai työnantaja, voit ohittaa maksun sulkemalla selaimen ilmoittautumisen jälkeen. Tällöin lasku lähetetään antamaasi laskutusosoitteeseen.
Lisätietoja
Koulutussuunnittelija Tina Martins
tina.martins@vaasankesayliopisto.fi